ח"כ שטרית תוקפת: "היועמ"שית חוששת מגילוי האמת"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ שטרית תוקפת: "היועמ"שית חוששת מגילוי האמת"

    ח"כ קטי שטרית מתייחסת לפרשת הרוגלות במהדורת הבוקר: "מיארה לא באה לייעץ. אנחנו רואים מקלות בגלגלים לכל דבר. התחושה בציבור היא קשה. אנשים שואלים אותי כל הזמן למה לא מפטרים את היועמ"שית"

    פגסוס צילום: פלאש 90
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד, תוקפת בחריפות את היועצת המשפטית לממשלה, בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני). לדבריה: "היועמ"שית חוששת מגילוי האמת". 

    בפתח השיחה התייחסה שטרית לבחירות בעיר מגוריה: "חשוב לי שהעיר בית שמש תנוהל באופן כזה שזה נהנה וזה לא חסר ויגורו כאן מכל מגוון האוכלוסיות". על השאלה את מי היא מעדיפה בראש העיר, השיבה: "אני מעדיפה שהבן שלי יהיה ראש העיר". כאן המקום לציין כי משה שטרית, בנה של חברת הכנסת הוא ממלא מקום ראש העיר מטעם הליכוד.

    בהתייחסה ליועמ"שית ולפרשת הרוגלות, אמרה שטרית: "יש פה כנראה פחד. ואני רק שואלת ממה יש לה לפחד? היא עצמה בניגוד עניינים זועק לשמים. מדובר כאן בהפרה בוטה של זכויות הפרט בניגוד לחוק. המפכ"ל רכש את הרוגלה ב-2015 ללא ידיעת השר. אנחנו יודעים על לפחות 1000 איש שחדרו לניידים שלהם. צריך לבדוק את זה ביסודיות".

    עוד הוסיפה שטרית ותקפה: "מיארה לא באה לייעץ. אנחנו רואים מקלות בגלגלים לכל דבר. התחושה בציבור היא קשה. אנשים שואלים אותי כל הזמן למה לא מפטרים את היועמ"שית".



    0 תגובות